På BISON vill vi att det ska smaka bra! Alltså, att det ska smaka gott på riktigt. Oavsett om du köper en stol, ett notställ eller ett podiesystem av oss så önskar vi att smakupplevelsen ska bli något att minnas.
När du ringer till BISON möter du en personlig röst. Vi SKA ska svara inom 3 signaler! Det har vi kommit överens om å det tycker vi är personlig service. Förutom vår värmländska röst får du levererat de produkter du beställt högst troligen omgående. Våra produkter som vi själva designat är tillverkade i Sverige (faktiskt unikt i dessa dagar) och vi lämnar 10 års garanti. Jodå, du kan ringa till oss efter 9 år och säga att vingskruven till notstället har gått sönder. Vi skickar omgående och dessutom kostnadsfritt!! Smaka gott var det!
För några veckor sedan var BISON utställare på årets körkonvent som i år arrangerades på Konserthuset i Göteborg. På kvällen hade vi bokat bord på en restaurang. Vi blev mottagna precis som att de stod och väntade på just oss där i foajén. Väl till bords blev vi servade och påpassade av vänlig personal. Vi kändes viktiga! Miljön där vi satt och åt var minst sagt iögonfallande. Utsmyckningen och val av olika möblemang i häpnadsväckande färgkombinationer gjorde att vi trivdes gott och det förhöjde verkligen smakupplevelsen på minst sagt vällagad mat.
Restaurangen ville inte bara att vi skulle komma ihåg att maten smakade bra utan önskade förstås att vi ska komma tillbaka för att uppleva miljön i restaurangen och personalens sätt att jobba igen. Det är också vad vi på BISON önskar när vi säger att det ska smaka bra att vi önskar att kunder ska minnas oss och komma tillbaka. För oss är det kvalité!
Kvalité! Vad betyder kvalité? Misshandlar vi ordet ”kvalité” när vi marknadsför saker och ting i olika sammanhang? Är kvalité ett floskel ord? Hur definierar du ”kvalité” och vad är kvalité för dig?